"Aku Ingin Kau Selalu...."

                   Aku memang boleh hidup tanpa cinta,tapi hakikat yang aku kena terima aku tak dapat hidup tanpa Dia.Aku tak nak kehilangan Dia...Dia adalah satu-satunya nadi bagi aku.Aku boleh merasai hatiku meronta bila aku merasakan Dia hendak pergi daripada aku.Baru aku merasai perasaan sayang sebegini terhadapnya.

                    Maaf jika aku melukai hati dan perasaanmu kasih...Aku amat mencintai dan menyayangi dirimu."Peristiwa indah kita jadikan kenangan,yang duka kita akan perbetulkan".Aku amat sayangkan hubungan ni..Dia segalanya buat aku,membuat hari-hariku lebih bermakna."Awak,saya sangat sayangkan Awak".Saya tak nak sindirian tanpa  Awak.

                    Aku tidak akan menyakiti perasaan Dia lagi.Aku nak lalui saat-saat indah bersamanya...nak tengok Dia gembira dan senyum.Walaupun Dia akan pergi jauh,aku boleh menerimanya lagi..itu untuk masa depan Dia dan hati juga masih rasa dekat dengannya.Tapi jika Dia pergi jauh dari hati ini,Aku tak dapat nak terima..kerana aku benar-benar mencintainya.


~Tulus dari hati ini~

No comments: