Cinta & Sayang

                           Cinta,sudah lumrah manusia Tuhan ciptakan hidup berpasangan.Itulah dinamakan cinta..semua bermulanya daripada cinta.Manusia mudah mencari cinta,tapi cinta hanya satu yang boleh dimiliki,iaitu perasaan cinta yang betul-betul datang dari hati.Aku pernah bercinta beberapa tahun yang lalu,tapi sejujurnya aku tak merasakan perasaan cinta itu.Tapi lepas sekian lama aku menunggu,baru kini aku menjumpai gadis yang benar-benar aku cinta.Perasaan yang tak pernah terlintas dalam fikiran aku selama ni.Inikah cinta?Ya,aku tak silap...dialah pilihan hati aku.Aku tidak pernah merasakan perasaan cinta yang aku betul-betul ambil serius.Aku dah berjanji pada diri,inilah cinta terakhir aku...bila janji terikat,akan aku tutup pintu hati ini.Kini,Dia milik hatiku :)

                               Sayang,setiap orang memang mempunyai perasaan sayang..iaitu sayang pada manusia,haiwan,tumbuhan dan alam semulajadi.Tapi aku akan kongsi perasaan sayang pada seseorang.Aku sayang nenek dan Dia...bagi aku mereka la yang sangat memahami aku dan membuat kehidupan aku tidak berasa kosong.Aku sayang Dia,bila aku sayang..aku sentiasa cuba beri apa yang terbaik.Saat Dia sakit,aku pasti resah..aku akan cuba lakukan sesuatu.Aku nak lihat orang yang aku sayang gembira.Kalau Dia dapat baca perasaan aku ini,Dia pasti mengerti betapa aku sayangkan Dia.Apapun aku akan jadi yang terbaik untuk dirinya :)

~Cintai Aku~

No comments: